Helt uforpliktende og kostnadsfritt for deg

Telia

Telia er Nordens største leverandør av mobiltjenester, og de jobber kontinuerlig med å beholde sin plass i markedet.

Telia Norge inkluderer Telia, OneCall, Mycall og Phonero, der de hele tiden jobber for at du og dine «internet of things» er på nett.

Uansett om du er privat kunde eller bedriftskunde vil du finne et abonnement som passer deg.

Telia mobilabonnement for private kunder

Telia tilbyr flere ulike SMART-mobilabonnementer i kategoriene «under 16år», «under 29år» og «for alle». Grunnen til at de har segmentert sine kunder er for å kunne tilby gode priser og avtalevilkår til alle aldre, med fokus på at unge skal få konkurransedyktige priser.

Alle abonnementer har fri bruk av samtaler, SMS og MMS, med unntak av spesialnummer, utlandet og på fly, båt og satellitt. I tillegg følger roam like home med i EU/EØS slik at du kan surfe på nett som hjemme mens du er på ferie. Videre får du data rollover slik at du kan benytte deg av dataen fra forrige måned på den påfølgende måneden dersom du ikke brukte opp din kvote. 

Under 16 år

I barn-abonnementene er det inkludert kostnadskontroll slik at du som foreldre har full kontroll på ditt barns forbruk. Her er det to abonnementer å velge mellom, 1 GB til 169,- og 200 MB til 99,-. 

Under 29 år

Med alle ung-abonnementer vil du kunne streame musikk uten å bruke data gjennom Music Freedom som inkluderer Spotify, Apple Musicc, Tidal, Deezer og Beat. 

For alle

Data rollover gjelder alle abonnementer utenom X, men det trenger du ikke å bekymre deg over. Abonnement X GB inkluderer høyhastighet på 220 Mbit/s ned og 35 Mbit/s opp der du får 40GB å benytte deg av før hastigheten reduseres til 3 Mbit/s. 

Kontantkort

Dersom du ikke ønsker et abonnement kan du skaffe deg kontaktkort. Her gjelder de samme godene som abonnementer, men du får i tillegg hvert 6. påfyll gratis med autopåfyll på SMART kontakt-ladepakker.

Starterpakken kommer på 99,- og du får 250 MB å surfe for, med en varighet på 14 dager. Når denne er brukt opp kan du fylle på med enten kronesaldo (til å ringe i/til utlandet ol.) eller ladepakker. Ladepakkene har en varighet på 31 dager. 

Bedriftskunder

Som bedriftskunde får du et bredt tilbud av mobil-, tele- og datatjenester som kan sammensettes slik at det tilpasses din bedrifts behov. Av mobilabonnementer kan du velge mellom «Click» som gjør at du kommer raskt i gang med mobilabonnement uten binding.

Alternativt kan du velge «Dobbel» slik at du får mer data tilgjengelig og større forutsigbarhet. For å lese om alle bedriftsfordeler og abonnementsløsninger kan du gå på telia.no/bedrift. 

Telia dekningskart 

Gjennom dekningskartet kan du sjekke dekningen der du er, uansett hvor i landet du befinner deg. Her får du en god oversikt over hvor tale og SMS har god dekning, mobildekning med 4G, EDGE eller 3G og IoT tilgjengelighet.

I tillegg vil du få oversikt over hvor det eventuelt er dekningsfeil der Telia jobber med å få på plass nedetiden. 

Kundeservice

På Telia min side eller gjennom appen vil du ha full oversikt over dine fakturaer, betalinger og du kan bestille tjenester og mer. Dersom du ønsker veiledning eller hjelp kan du ta kontakt på tlf. 924 05 050 i hverdager kl. 8-20, lørdager kl. 9-17 og søndager kl. 10-15.

Videre kan du gjerne bruke chat funksjonen også, enten gjennom chatboten Otelia som er døgnåpen, eller personlig chat i hverdager kl. 08-20, lørdager kl. 9-17 og søndager kl. 10-15. 

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid
Sjekk hvem som gir mest data for pengene, ved å motta tilbud fra flere leverandører.

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid

Sjekk hvem som gir mest data for pengene, ved å motta tilbud fra flere leverandører.