Helt uforpliktende og kostnadsfritt for deg

Saga Mobil

Da Saga Mobil ble stiftet i 2016 var det med et ønske om å kunne tilby kundene sine noe annerledes. Og i en tid preget av sentralisering lyder det unektelig annerledes, for ikke å si eksotisk, med et nordnorsk mobilselskap.

Selskapet hadde ingen ambisjoner om å begi seg ut i priskriger eller den slags. Det de ønsket å tilby var snarere uovertruffen kundeservice og lokal tilstedeværelse.

Det nordnorsk baserte mobilselskapet så seg lei av automatiserte løsninger og fjerntliggende kontorer. Kundene som henvender seg til dem er mennesker de skal møte, ikke maskiner. Videre skal verdiene de skaper, først og fremst forbli værende i den regionen det opereres i.

Oppkjøpet og veien videre

I 2018 overtok Jan Inge Johnsen som daglig leder. Han tok da over for Knut-Bjørnar Braathen, som hadde fungert som daglig leder siden oppstarten. Braathen selv gikk på sin side over til å bli salg- og markedssjef.

Braathen uttaler til Rana Blad at de «lenge jobbet med å få til denne løsningen». Jan Inge Johnsen anses altså med sine 17 års erfaring fra Telenor som en viktig brikke i selskapets videre utvikling. Johnsen er selvsagt nordlending selv og kjenner både markedet og menneskene som utgjør det godt. Og alt tyder på at linjen med god kundeservice skal videreføres.

For som Johnsen selv har sagt. «Vi skal jo være forsiktig med selvskryt, men vi har et mål om å ha en eksepsjonell kundeservice».

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid

Sjekk hvem som gir mest data for pengene, ved å motta tilbud fra flere leverandører.
INNHOLDSFORTEGNELSE