Helt uforpliktende og kostnadsfritt for deg

Oyatel

Oyatel AS har levert telefoni- og sentralbordtjenester til bedriftsmarkedet siden 2005. De fronter seg selv som et lettdrevet, innovativt og teknologiorientert selskap i motsetning til telefonikjempene.

Hvis du ikke har hørt om dem tidligere, er ikke nødvendigvis det så rart. Investeringene deres synes nemlig i større grad å gå til utvikling av nye løsninger enn tung markedsføring.

Oyatel har hovedkontor i Oslo og forsyner i dag over 16 000 bedrifter med tjenestene sine.

Abonnementer og tjenester

Oyatel tilbyr en rekke alminnelige mobilabonnementer i tillegg til andre kommunikasjonsløsninger. For dem som bruker mobilen minst, kan abonnementet “Flytende” være en god løsning.

Her er hverken ringetid, mobildata eller SMS og MMS inkludert i månedsprisen (29,-). Du betaler altså for det du bruker. Hvilket vil si 0,49,- per ringeminutt og SMS og MMS.

For dem som bruker telefonen mer, vil nok et av de øvrige abonnementene passe bedre. Her finner man “Oyacell Mini” i den rimeligste enden av prisskalaen og “Oyacell XXL” i den andre.

Forskjellen ligger hovedsakelig i hvor mye mobildata som er inkludert. Mengden strekker seg fra 1 til 20 GB. Ellers inkluderer alle abonnementene deres fri tale, SMS og MMS og full Telenor-dekning.

Når det gjelder andre tjenester, har Oyatel utviklet en fullstendig nettbasert telefonsystem. Det vil si at all kommunikasjon inn og ut av bedriften kan administreres kun ved hjelp av en datamaskin.

Løsningen har fått det beskrivende navnet CallManager. Og kan erstatte blant annet det gamle sentralbordet og konferansesystemet ditt. CallManager kommer i tillegg med en valgfri og programvarebasert bredbåndstelefoniløsning. Også kalt Softphone. I mange tilfeller vil Softphone gjøre den gamle telefonen overflødig.

Passer Oyatel for min bedrift?

Hvis dere har et ønske om å samle hele bedriftens kommunikasjonssystem på én oversiktlig nettbasert plattform, har Oyatel utvilsomt noe å tilby.

CallManager inkluderer løsninger for alt fra tradisjonell telefoni og konferansekommunikasjon til chattefunksjoner. Og det er liten tvil om at det er i denne retningen framtidens bedriftskommunikasjon ligger.

Prismessig er Oyatel heller ikke på villspor, og de blir stadig nevnt blant de billigste leverandørene i sin klasse. Avslutningsvis kan det nevnes at Oyatel i motsetning til de fleste av sine konkurrenter ikke har noe bindingstid. Slik sett er sjansene for at man går på en smell ved å velge Oyatel nokså begrenset.

Oyatel kundeservice

Har du spørsmål eller trenger å komme i kontakt med Oyatel kan du ringe deres sentralbord på telefon: 21 07 48 00 eller ta kontakt over epost: [email protected].

Er du allerede kunde? Da kan du logge inn på mine sider. 

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid
Sjekk hvem som gir mest data for pengene, ved å motta tilbud fra flere leverandører.

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid

Sjekk hvem som gir mest data for pengene, ved å motta tilbud fra flere leverandører.