Hudya
Hudya AS tilbyr tjenester innen bank, mobil, forsikring og strøm. Det var først fra 1.desember 2018 at selskapet begynte med mobil, da de overtok Telipols mobilkunder. For de tidligere Telipol kundene vil alt være som før. Altså har Telipols gamle kunder beholdt mobilabonnementet med samme SIM-kort, priser, vilkår og full Telenor-dekning.
Mobiltjenester
Hudya mobil tilbyr et av Norges billigste abonnement, og som andre aktører på markedet får du selvfølgelig tilsvarende bruk i EU/EØS som i Norge. Abonnementene kommer fra 39 kr per måned og oppover, så her har du gode muligheter til å kun betale for ditt faktiske forbruk. Videre er det full Telenor-dekning, data rollover og ingen bindingstid.
Dersom du kun bruker mobilen til å tekste og ringe trenger du ikke mobildata og kan med fordel velge 0 GB abonnementet til den lave kostnaden på 39 kr/mnd. Husk at å ringe til utlandet eller spesialnummer har egne priser. Alle abonnementer har en makspris på data per måned.
Videre tilbyr de også et abonnement der du betaler en fastsum og deretter for den dataen du bruker per måned.
I denne abonnementsløsningen er det ubegrenset samtaler, SMS og MMS. Ubegrenset vil si opp til 166 timer og 40 minutter per måned, noe som pleier å være mer enn nok for folk flest.
Totalkunde
Ved å velge å ha alle tjenester samlet på ett sted vil du få rimeligere priser. Det vil si at om du velger å ha dine forsikringer, strømavtale, husalarm, mobil og eventuelt refinansiering eller lån hos Hudya vil du få gode priser som gjør at du sparer en god sum hvert år.
Kundeservice
Ønsker du hjelp så kan du ta kontakt med kundeservice i hverdagen på tlf. 21 41 56 00 i tidsrommet 08:00 til 16:00. Ellers er det bare å sende mail til [email protected] så svarer de deg så raskt de kan.