Dipper
Dipper AS er et heleid datterselskap av Telenor som har spesialisert seg på bedriftssegmentet. De inntok markedet for alvor i 2013 og har siden hatt god vekst, især blant små og mellomstore bedrifter.
Christel Borge innehar stillingen som administrerende direktør i Dipper. Hun har tidligere jobbet for Telenor. Og har ellers erfaring fra både konsulent- og forlagsbransjen.
Hovedkontoret ligger i sentralt i Oslo og rommer omkring 30 ansatte. Navnet “Dipper” kommer for øvrig fra det engelske ordet for Norges nasjonalfugl, fossekallen.
Abonnementer og tjenester
Dipper tilbyr i alt åtte mobilabonnementer. For den som bruker telefonen lite, vil abonnementet “Løpende” kanskje være et naturlig valg. Det koster ikke mer enn 49 kroner i måneden, og ut over det betaler du kun for faktisk bruk.
I den andre enden av prisspekteret har vi “3XL”. Det er et abonnement som med en datakvote på 60 GB virkelig kan sies å leve opp til navnet. Men prisen er også deretter.
Alle abonnementer er utstyrt med fri fart og roaming i EU. Og fra “Medium” og opp kommer fri taletid, SMS og MMS også med på kjøpet. Velger du et av de tre dyreste abonnementene, vil du i tillegg få et gratis datakort.
Det betyr at du kan bruke andre enheter på det samme abonnementet. Men husk at det kun gjelder databruk og ikke ringing eller tekstmeldinger og MMS. Hvis du skal ha mer enn en mobil på samme abonnement, er det såkalt tvillingkort som er tingen.
Som kunde av et Telenor-eid selskap, er man selvsagt garantert full Telenor-dekning. Ellers har Dipper en rekke løsninger som kan gjøre hverdagen enklere for bedriften din.
De tilbyr godt utarbeidedet sentralbords- og bedriftsnettsløsninger. Disse er ment for å gjøre samtalehåndtering og hverdagen generelt enklere. Gjennom “Min Side”, “Min Bedrift” og ikke minst Dipper-appen, får du full kontroll over abonnementene og forbruket ditt.
Er Dipper noe for min bedrift?
Befinner du deg i segmentet liten til mellomstor bedrift, er sjansen stor for at Dipper har noe av interesse å tilby deg. Hvis du i tillegg setter pris og kundeservice i høysete, har de en del kåringer å vise til. Digi.no har for eksempel flere måneder kåret dem til “månedens abonnement” i kategorien “mellomstor bedrift”.
Analyseselskapet EPSI Rating Norway har kåret dem til det mobilselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Dette gjelder bedriftsamarkedet de siste fire årene på rad.
Dipper kundeservice
Trenger du hjelp til dine spørsmål kan du kontakte Dipper på telefon eller mail. Er du eksisterende kunde kan du logge inn på mine sider. Deres hjemmeside er: www.dipper.no.
- Telefon: 06020
- Mandag til fredag: 08:00 - 17:00
- Fra utlandet +47 4617 6020
- Epost: [email protected]