Get
Med mange år i bransjen er Get i dag en av de største leverandørene av bredbånd i markedet. De har regionale partnere over hele landet, fra nord til sør. Dermed er mange forbrukere god kjent med Get, og bruker flere av deres tjenester.
I løpet av sommeren 2018 ble Get kjøpt opp av Telia Company. Med det ble de en del av et av de største selskapene innenfor telekom i hele Norden.
Med et stort fokus på innovasjon og teknologi, er Get en viktig aktør i bransjen som stadig sørger for utvikling i markedet.
Produkter
Get tilbyr i dag flere ulike pakker og løsninger. Slik at alle husstander kan finne en løsning som passer for seg og sitt hjem.
Leverandøren tilbyr i dag 5 ulike pakker med forskjellig hastighet, nemlig S, M, L, XL og XXL. Prisen er lavest for S, og stiger deretter i følgende rekkefølge til XXL som er den dyreste pakken.
S (Small)
Her får du 75 Mbps i nedlasting og 10 Mbps i opplasting. Det betyr kapasitet til å for eksempel sende mail og surfe på internett og lese nyheter.
M (Medium)
Med denne pakken får man 150 Mbps nedlasting og 15 Mbps opplasting. Det passer ypperlig for deg som har hjemmekontor en gang iblant, og da trenger god tilgang på raskt internett.
L (Large)
Med Large får man 300 Mbps i nedlasting og 15 Mbps i opplasting. Hvis du liker å streame filmer og/ eller spille spill online, er dette er bra pakke med kapasitet til det.
XL (Ekstra Large)
Her får man hele 500 Mbps nedlasting og 5 Mbps opplasting. Denne pakken har med andre ord kapasitet til å gjøre det meste. Slik som å streame film, spille online og surfe. Til og med flere samtidig.
XXL (Ekstra, ekstra Large)
Den aller største pakken Get tilbyr har hele 1000 Mbps i nedlasting og 50 Mbps nedlasting. Denne pakken passer for deg som krever ekstrem tilgang på lynraskt internett. For eksempel for deg som driver med videoer eller mye spilling online.
Hvorfor bør du velge Get som din leverandør?
Get har som tidligere nevnt lang erfaring i markedet og er en stor aktør. Da kan du stole på at de leverer solide produkter og tjenester.
En fordel med å velge Get som leverandør av bredbånd er at de tilbyr mange pakker. Da kan du få TV og bredbånd fra samme sted, noe som er veldig lettvint. På den måten har du kun én leverandør å forholde deg til, og du kan få regningen på én regning.
I tillegg er Get en viktig aktør som støtter utvikling og innovasjon. Spesielt støtter de unge entreprenører. Da kan du vite at noen av pengene dine går til viktige formål.
Kontakt og kundeservice
Det er mange ting å lure på når det kommer til bredbånd. Hvis du ønsker å komme i kontakt med Get sin kundeservice, kan du ringe de på telefonnummer 21 54 54 54. Nummeret til sentralbordet er 21 90 00 00.
Chat
Hvis du bare har et kort spørsmål, kan det være enda mer lettvint å chatte med kundeservice. Denne funksjonen finner du på Get sin hjemmeside. Da skriver du bare inn beskjeden din og så vil du få svar innen kort tid.
Åpningstider
Kundeservice har litt forskjellige åpningstider utover uka. Dersom du skal kontakte kundeservice via telefon eller chat, gjelder følgende åpningstider. Fra mandag til fredag er det åpent mellom klokken 08 og 22, lørdager er det åpent mellom klokken 11 og 19, og søndager er kundeservice åpent fra klokken 12 til 20.
Dersom du har spørsmål vedrørende faktura, er åpningstidene for det mellom mandag og fredag fra klokken 08 til klokken 20. Lørdager og søndager er stengt for spørsmål om faktura.
Nettside
Det er mange spørsmål man kan finne svar på selv. Før man kontakter kundeservice, kan det være en god ide å sjekke ut nettsiden til selskapet. Adressen til den er https://www.get.no. Her kan man lese om ulike produkter og tjenester, vilkår og priser for dette og mye mer.
Min Get
På hjemmesiden finnes en egen side som heter «Min Get». Her kan alle kunder logge på med brukernavn og passord. Inne på siden kan man blant annet melde flytting, sjekke faktura, oppgradere produktet sitt eller få hjelp.
Adresse
Adressen til Get sitt hovedkontor er:
Maridalsveien 323
0872 Oslo
Postadressen er:
Get, postboks 4400
Nydalen
0403 Oslo