Helt uforpliktende og kostnadsfritt for deg

BKK

BKK er et av de største selskapene vi har i landet når det kommer til energi og strøm. Faktisk er de det aller største selskapet på hele Vestlandet. De fleste kjenner kanskje best til selskapet innenfor markedet strøm. Men de har faktisk tidligere operert i flere andre marked også. 

I 2004 gikk BKK inn i markedet for alarm. Da lanserte de produkter og tjenester for å sikre hjem over hele landet. Det var både innbruddsalarm og andre typer alarmer til hjemmet. 

Men markedet for alarm var ganske tøft i Norge på den tiden. Det var mange sterke konkurrenter som presset veldig på prisen. Dette var det vanskelig for BKK å henge med på i lengden. 

I 2012 valgte de derfor å tre ut av markedet for alarm. Da hadde de rukket å bygge seg opp en ganske stor kundegruppe. Hele virksomheten for alarm ble solgt til Sector Alarm. Dermed ble også alle som hadde alarm gjennom BKK overført dit. 

Så dersom du hadde BKK Alarm som leverandør av alarm for noen år siden, er sannsynligheten stor for at du i dag er kunde hos Sector Alarm. 

Kontakt og kundeservice 

Det er mye man kanskje lurer på hvis man tidligere var kunde hos BKK. Hvis du har noen spørsmål kan det være lurt å svar på disse. 

Telefon

Dersom du ønsker å kontakte BKK, er det flere måter å gjøre det på. Enten kan du ringe til sentralbordet på telefonnummer 55 12 70 00. 

De ordinære åpningstidene for telefon er mandag til fredag mellom klokken 08 og 15.30. Men man kan også ringe ette dette, men da er det ikke alle svar man kanskje kan få svar på. På kvelden/ ettermiddagen er telefonen oppe fra 15.30 til 20. 

E-post og kontaktskjema

Eller man kan sende en e-post til adressen [email protected]. Da vil noen svare deg innen noen få dager. Du kan også bruke et av kontaktskjemaene på nettsiden til BKK. Der finner du skjema for mange ulike kategorier som:

  • Nettleie og strøm
  • BKK Energitjenester
  • Altibox
  • Fjernvarme
  • Telekom
  • Feil på nettside
  • Melde fra om mørke veilys

Så hvis et av disse skjemaene passer til det du lurer på, kan du bruke det. Da vil svartiden være noe kortere enn hvis du sender en vanlig e-post. 

Min Side

Hvis du er kunde hos BKK kan du også benytte deg av «min side». Der logger man inn med brukernavn og passord. Inne på siden kan man enkelt få en god oversikt over sitt kundeforhold. Det er for eksempel lett å se regninger og forbruk, eller å endre kontaktinformasjon. 

Ofte stile spørsmål

Et siste alternativ er å gå inn på hjemmesiden til BKK. Under «kundeservice» finner man mange forskjellige kategorier. Her har BKK listet opp vanlige spørsmål som mange kunder pleier å stille. Så har de svart på disse slik at du kan få svar på ditt spørsmål uten å måtte kontakte kundeservice. 

Adresse

Adressen til BKK er:
Besøksadresse: Kokstadvegen 37, Bergen 
Postadresse: Postboks 7050, 5020 Bergen

I tillegg har alle de ulike avdelingene sine egne kontorer. Hvis du ønsker en fullstendig oversikt over alle adressene til BKK, kan du sjekke: https://www.bkk.no/adresser. 

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid
Motta tilbud på boligalarm og finn sikkerhetsløsningen som passer deg best.

Dette tar ikke mer enn 2 minutter av din tid

Motta tilbud på boligalarm og finn sikkerhetsløsningen som passer deg best.
INNHOLDSFORTEGNELSE