Ida Haus sparte 600 kr i måneden på å bytte forsikringer gjennom Tjenestetorget og hun vil gjerne spre det gode ordet slik at andre kan gjøre det samme.
Ida Haus er skoleassistent og hun følger nøye med på budsjettene i nettbanken for å se hvor det er muligheter for henne og familien å spare penger. Tjenestetorget fant hun frem til helt tilfeldig gjennom Facebook.
Jeg leser mye artikler i nettaviser og der dukket det opp reklame for Tjenestetorget flere ganger. Jeg søkte opp Tjenestetorget på Facebook og bestemte meg for å prøve.

Trofaste kunder
Nordmenn er gjerne veldig glad i å være trofaste kunder hos de banker og forsikringsselskap de og gjerne andre i familien har vært medlemmer i.
Terskelen for å bytte er gjerne høy og mange tenker at de har de beste vilkårene der de er, for der har de jo tross alt vært veldig lenge.
Men når man er en familie på fire og utgiftene bare vokser, er det greit å sjekke hvor man har muligheter til å spare noen kroner.
Terskelen for å bytte var høy og jeg gledet meg ikke til alle telefonene fra forsikringsselskapene etter at jeg hadde sjekket priser og tilbud hos dem. Jeg tenkte at jeg ikke kom til å spare noe særlig.
Mange forsikringer – mer å spare
Familien Haus hadde flere forsikringer deriblant to bilforsikringer, innboforsikring, hennes helseforsikring og familiens reiseforsikring som de hadde kjøpt hver for seg og som utgjorde omtrent 1500 kr i måneden.
Det gjelder å være veldig økonomisk bevisst og se på hvor man kan spare penger.
Så når Ida Haus hadde fylt ut sin informasjon på Tjenestetorget sine sider, og fikk tilsendt tilbud på mail ble hun overrasket.
Ida opplevde at hun fikk god oppfølging av Tjenestetorget og hun fikk gode og ryddige mailer med tilbud og vilkår, slik at hun selv kunne velge i ro og mak hva som var det beste tilbudet for henne.
Jeg fikk to tilbud som var veldig bra. Jeg satte meg ned og leste vilkårene for hver av disse. Tilbudet jeg valgte var litt dyrere men her var fordelene bedre.
Lurt å be om å få tilbud skriftlig
Det er veldig viktig når man henter inn tilbud på forsikring at man leser over alle vilkår og eventuelle andre fordeler.
Når man sitter og prater med forsikringsagenter på telefonen kan man lett la seg rive med, ting kan jo høres veldig bra ut, og dermed går man inn på avtaler man i utgangspunktet ikke burde ha inngått.
Så be gjerne om å få alt materialet skriftlig på mail, slik at man kan lese ordentlig igjennom alt og sammenligne med de forsikringer man har fra før, man vil jo spare penger, ikke få verre vilkår på forsikringen.
Gjør som Ida du også!
Hun hadde aldri trodd at man kunne spare så mye på forsikringer i måneden. Derfor holdt hun seg til de samme selskapene som hun alltid har hatt.
Etter hun benyttet seg av TjenesteTorget fant hun ut at det var kjempe lett. Og ville derfor dele det med familie og venner. Hun tok telefonen fatt slik at de kunne få de samme tilbudene.
Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Dette var så enkelt og ryddig og tilbudene jeg fikk var veldig bra og oversiktlige.
Det å spare 7200 kr ved bare noen få enkle grep gir litt mer rom i økonomien til hvem som helst, men for en familie på fire kan dette brukes til veldig mye andre viktige ting.
Gjør som Ida, og se om det er mulighet for deg også å spare 7200 på ett år også!
Få flere tilbud uforpliktende og gratis
-
Beskriv ditt behovVed hjelp av et enkelt skjema forteller du kort hva du er ute etter
-
Få tilbud fra flere selskaperJo flere selskaper du sammenligner, jo lettere er det å finne det beste tilbudet
-
Velg det beste tilbudetVelg deretter løsningen som passer deg best, til en lavest mulig pris